اندیشه‌ها و سیره امام خمینی(ره) ابزار مبارزه با اسکتبار جهانی

ندای حزن انگیز گوینده تلویزیون که خبر از پیوستن روح امام خمینی به ملکوت اعلا داشت همه انسان‌های خردمند و دلسوز و مؤمن را لرزانید. خردادماه آبستن حوادث بزرگی در تاریخ ما بوده است که در گذشت بزرگ انسان تاریخ معاصر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از آن جمله است. به یادآوریم 15 خرداد 42 را که خروش او حماسه ای بزرگ آفرید و انقلاب اسلامی ایران نتیجه آن خیزش بزرگ اسلامی بود. هر چند که امام خمینی(ره) در میان ما نیست اما میراث گرانقدر او، اندیشه‌های والایش، هدایت ها و سیره امام گونه اش همراه ماست. آنان که دغدغه انقلاب اسلامی و میهن بزرگشان ایران اسلامی را دارند به واقع مجریان هوشمند و دلسوز و آگاه و مؤمن اندیشه های امام راحلند. هدایت ها و راهبردهای ایشان یقیناً اگر به درستی ادراک گردد و مسئولان با ایمان قلبی و خرد و اندیشه به پیش برند، می تواند الگوی بزرگ حکومتی عادلانه و براساس بایسته ها و نبایسته های اداره سرزمین های اسلامی تلقی شوند.



در ادامه این بیانیه آمده است: میراث گرانقدر امام خمینی(ره) را ارج بنهیم و با ادراک صحیح آن، از تحریف مصون داریم که خفاش صفتان بدطینت تاب تحمل اندیشه های بزرگ را ندارند. امروز دست های زیادی در کار است تا میراث امام عزیزمان را بر باد دهند و یا با تحریف آن با امیال سخیف شان، وابستگی شاهنشاهی را در دل و جان مردم جهان زنده کنند. هوشیار باشید که دشمن همیشه بیدار است تا ما هشیاری را از دست بدهیم و او ضربه مهلک خود را وارد سازد. استکبار جهانی با جنگ نرم خود درصدد است تا با اندیشه های فراگیر و جهانی امام خمینی(ره) مقابله کند. زیرا این روبه صفتان می دانند که اندیشه ها و سیره امام خمینی(ره) افشاگر خوی استکباری و حیوانی آنان است.


اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با درک این حقیقت از ابتدای شکل گیری و تا زمان کنونی سر به دامن عشق خمینی و ولایت فقیه سپرده است و بر آن افتخار می کند. عزت و اقتدار ما به حفظ ولایت فقیه است. امروز نیز میراث داران واقعی خمینی بر ما ولایت می کنند و در بیست و دومین سالروز هدایت و رهبری مقام معظم رهبری به عنوان خلف شایسته امام خمینی افتخار داریم که باز هم اعلام نماییم اندیشه های امام عزیز جز از راه تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری راه به جایی نخواهد برد و موفقیت  و پیروزی ما با اطاعت از امر مولایمان تضمین خواهد شد. خداوند بر ما منت گذارد و خامنه ای کبیر را بر جامعه جهانی عرضه داشت تا او به عنوان ولی فقیه و جانشین امام زمان ارواحنا له الفداه همچنان کشتی هدایت و ولایت را به سر منزل مقصود برساند.

در پایان این بیانیه آمده است: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ضمن فراخواندن همه اعضای انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در سراسر کشور و دعوت از مؤمنان و مردم شریف ایران، مجدا با اندیشه های امام و با رهنمودهای ولایی مقام معظم رهبری بیعت می نماید تا همواره پشتیبان ولایت فقیه باشد و در دفاع از این انقلاب مبارک و اسلامی هیچ چیز را وانگذارد و با توکل به خداوند متعال و اذن مهدی موعود(عج) در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی کوشا باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد