تهذیب، تحصیل و ورزش سه راهبرد خودسازی دانش‌آموزان است

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: اگر دانش‌آموزان ما امروز به این سه اصل خود را مجهز کنند می توانند به تعالی و رشد واقعی که در دین اسلام به آن تأکید شده دست یابند.


حاج علی اکبری ادامه داد: نظام و ملت ما چشم به عزم و همت بلند نوجوانان و جوانان دوخته است تا بتوانند با اراده قوی و عزم استوار خود زمینه های پیشرفت و جهش کشور را در عرصه های مختلف فراهم کنند.


وی فرصت جوانی را فرصت بازشناسی حقیقی و اصلی حقایق معرفتی و اسلامی عنوان کرد و افزود: فرصت جوانی همچون بهار زندگی در حال عبور و گذران است و باید از لحظه لحظه این فرصت در توان افزایی روحی و جسمی بهره برداری کرد.

حاج علی اکبری با گرامیداشت نام و یاد شهدای سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه دانش‌آموزان شهید اظهار داشت: در سنگر جهاد امروز وظیفه همه ماست که آرمان این شهدا را سرمشق خود قرار دهیم و با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری راه سعادت بخش آنها را دنبال کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان فرصت خدمتگزاری و زندگی در دوران انقلاب اسلامی را یک نعمت بی پایان الهی برشمرد و بیان کرد: امروز باید همه ما شکرگزار این نعمت بی منتهای الهی باشیم.

وی به برنامه های اجرا شده توسط این تشکل دانش آموزی اشاره کرد و حضور پرشور دانش‌آموزان در برنامه های مناسبتی ماه محرم و رمضان، برگزاری جشن فناوری هسته ای، اجرای طرح های معرفتی، حضور روحانیان در گفتمان های دینی و غیره را ازجمله این برنامه ها دانست.

نظرات 1 + ارسال نظر
نانواکناری پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 http://خیمه معرفت

سلام به کارتون ادامه بدهید جالب بود دست مریزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد