توزیع96 هزار محصول فرهنگی بین دانش‌آموزان در تابستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، محمدتقی فخریان در نشست خبری در بین خبرنگاران با بیان اینکه هر دستگاهی نسبت به پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه هایی را اعلام می کند، به تشریح فعالیت های این تشکل دانش آموزی در تابستان سال جاری پرداخت.

فخریان با اشاره به این موضوع که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سعی دارد در فعالیت‌های خود رویکرد فردی را به رویکرد گروهی و جمعی تبدیل کند، افزود: 128 هزار نفر روز اردوهای تشکیلاتی ـ تفریحی در تابستان برگزار می شود.


 

وی در ادامه از برگزاری اردوهای "طلایه داران فردا" با حضور 13 هزار نفر از مسئولین این تشکل دانش‌آموزی تا 25 تیرماه خبرداد و اظهار داشت: این اردوها در 64 اردوی مستقل دختر و پسر به صورت 1 تا 3 روزه در سراسر کشور اجرا می گردد.

فخریان اضافه کرد: از بین 13 هزار نفر شرکت کننده در اردوی طلایه داران فردا، 428 نفر به عنوان نماینده انتخاب می شوند که این تعداد دانش‌آموز در اردوی 4 روزه "رواق منظر" که در تهران برگزار می شود، شرکت و کنگره دهم اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان را تشکیل می دهند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان اینکه کنگره دهم در تاریخ 4 تا 13 مرداد سال جاری برگزار می شود، از جمله فعالیت‌های این کنگره را، انتخاب 32 دانش‌آموزان پسر و 32 دانش‌آموزان دختر به عنوان مجمع مرکزی اتحادیه عنوان کرد.

 


فخریان به فعالیت های این تشکل دانش‌آموزی در حوزه فرهنگی‌ـ اجتماعی اشاره کرد و از جمله این فعالیت ها را اعتکاف رجبیه در 5 استان(البرز، خراسان جنوبی، هرمزگان، مرکزی و اصفهان) با اعزام 70 طلبه، احیاء نیمه شعبان(در 32 استان کشور) با اعزام800 مبلغ، اردوی آموزشی ویژه 400 نفر از متولیان در حوزه سرگذشت پژوهی شهدای دانش‌آموز، اعتکاف دانش‌آموزی درماه مبارک رمضان با حضور 15 هزار نفر از اعضای اصلی و 800 نفر از مبلغین عنوان کرد.

وی در پایان از شروع فعالیت دبیرخانه "شهید بهشتی" در استان مرکزی با هدف شناخت اندیشه دینی و تشکیلاتی شهید بهشتی در فضای دانش‌آموزی، دبیرخانه "شهید چمران" در شهرری با هدف پژوهش های دانش آموزی در خصوص زندگی علمی، عملی و عرفانی شهید چمران و همچنین برگزاری اردوی جهادی دانش‌آموزی با همکاری 5 استان و حضور 200 نفر از دانش‌آموزان منتخب در مناطق محروم خبر داد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
براری-رامسر دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 http://parchamdar-ramsar.blogfa.com

سلام به دوستان انجمنی شهرستان نور از وب تان دیدن کردم .وب متنوع وخوبی دارید باآرزوی موفقییت وسربلندی برای تمام همکاران ودوستان انجمنی.التماس دعاراستی خیلی ممنون که افتخار دادین وبه وبلاگ ماسرزدید.نظربدید خوشحال می شیم

ما هم برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی داریم از بازدیدتون هم خیلی خوشحال میشیم.

شیرزادفر شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:05

خدا قوت

اما بجه ها سعی کنید وبلاگتون انجمنی تر و به روز تر باشه خیلی علی کار مینید یازهرا س

چشم آقای شیرزادفر ، آخه وقت امتحاناته نمیتونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد