دبیرکل اتحادیه: تشکیل سمن های دانش آموزی متشکل از فارغ التحصیلان

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان خبر داد:تشکیل سمن های دانش آموزی متشکل از فارغ التحصیلان انجمن
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور از تشکیل سمن‌های جدید متشکل از فارغ‌التحصیلان انجمن اسلامی دانش‌آموزان در این اتحادیه خبر داد.

 

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، محمدتقی فخریان دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، گفت: در حال حاضر در 12 هزار و 700 دبیرستان کشور دفتر انجمن‌ اسلامی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در حال فعالیت است.


فخریان نهادسازی در این اتحادیه توسط خود دانش‌آموزان را از برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی عنوان کرد و اظهار داشت: در نهادسازی‌های که در این اتحادیه صورت گرفته یکی از برنامه‌های ما تشکیل سمن از جمع فارغ‌التحصیل این اتحادیه در استان‌های کشور است، تا علاوه بر خدمات‌رسانی ویژه به انجمن‌های اسلامی بتوانند در ماموریت‌های انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کنند.


وی با بیان اینکه  با سازماندهی که صورت گرفته در سال آینده به منظومه فکری منسجمی برای انجمن‌های اسلامی خواهیم رسید، افزود: در سال تحصیلی 89 ـ 88 توانستیم سه بسته محتوایی را برای دانش‌آموزان ارسال کنیم و هر کدام شامل شش تا 10 جلد کتاب و سی دی با قطع مناسب و ادبیات دانش‌آموزی در اختیار اعضای انجمن‌های اسلامی قرار گرفت.
فخریان تاکید کرد: در فضای مجازی و حوزه مبارزه با جنگ نرم باید این فضا در حوزه دانش‌آموزی رونق بیشتری داشته باشد، اگر چه در حال حاضر ضریب استفاده از اینترنت در حوزه دانش‌آموزی در حد قابل قبول نیست، اما این فضا در زیرساخت‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی تعریف شده است و در سال آینده در کنار این اتحادیه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی مجازی نیز راه‌اندازی شود.
وی ادامه داد: یکی از اهداف ایجاد اتحادیه انجمن‌های اسلامی مجازی این است که هر دانش‌آموزی که علاقمند به عضویت در این اتحادیه است، بتواند با مراجعه به سایت این اتحادیه به مجموعه کشور متصل باشد.


دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی همچنین خاطر نشان کرد: برای آشنایی نسل سوم با برنامه‌های چشم انداز یک سری گفتمان‌هایی را از دو سال قبل برگزار کردیم که برگزاری 300 هم اندیشی در سطح کشور یکی از برنامه‌ها بوده و محصولات این همایش‌ها در حال تولید است که به تدریج در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.
فخریان در پایان خاطر نشان کرد: بحث ترویج گفتمان چشم‌انداز یکی از وظایف اتحادیه انجمن‌های اسلامی است، ضمن این که این اتحادیه از یک چشم انداز 10 ساله‌ای برخوردار و برابر با آن برنامه‌های خود را پیش می‌برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد