باحضور وزیرآموزش وپرورش؛شاعر و داستان نویس نوجوان سال معرفی می شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان، نخستین همایش بزرگ خانه قلم با حضور 600 دانش آموز شاعر و نویسنده از سراسر کشور به همت مرکز آفرینش‌های ادبی هنری آینده‌سازان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می شود.

 در این همایش که روز جمعه 21 اسفندماه در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس فرهنگستان هنر برگزار می گردد،‌ شاعران و داستان نویسان برتر نوجوان سال معرفی خواهند شد.

 

مرکز آفرینش‌های ادبی هنری آینده‌سازان که خانه قلم را با هدف زبده یابی و زبده پروری در عرصه ادب تأسیس کرده است، اینک پس از گذشت دو سال از فعالیت خود، با رسیدن به یک هزار عضو فعال و دو هزار عضو عادی در سراسر کشور اقدام به برگزاری این همایش بزرگ کرده تا از این پس، همه ساله شاعر و داستان نویس برتر نوجوان را معرفی نماید.

در همایش بزرگ خانه قلم علاوه بر اهدای تندیس و جوایز نفیس به شاعر و داستان نویس برتر نوجوان سال ، یکصد جلد از مجموعه آثار برتر نویسندگان و شاعران معاصر از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد.

 گفتنی است، کارگاه‌های تخصصی ـ آموزشی این همایش با حضور اساتید برجسته ازجمله سعید بیابانکی، محمدسعید میرزایی و محمدرضا بایرامی برگزار می شود.

مجموعه کتاب های شعر و داستان از آثار اعضای خانه قلم دانش آموز با عناوین «مَشک و دریا» منتخب اشعار دانش‌آموزی سوگواره کربلا و «داستان انقلاب» شامل مجموعه داستان های کوتاه با موضوع انقلاب که توسط مرکز آفرینش‌های ادبی هنری آینده‌سازان به چاپ رسیده برای نخستین بار  در این همایش بین شرکت کنندگان توزیع خواهد شد.

شایان ذکر است داوران نخستین همایش بزرگ خانه قلم متشکل از راضیه تجار، احمد شاکری، خسرو باباخانی، محدثی خراسانی، فریبا یوسفی، گروس عبدالملکیان و محمدسعید میرزایی در پایان این همایش، برگزیدگان را معرفی خواهند کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 13:32

مطالبتون خیلی جالب و به روزه

متشکرم ، وظیفه بود.

هادی معرفت پنج‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 14:48 http://www.hadianemarefat.com

ان شالله وبلاگ تان همیشه همین قدر خوب و به روز بماند
و با تشکر از اینکه لینک هادیان معرفت را در سایت خودتان گذاشتید

ممنون دوست عزیز نظرات شما عزیزان ، ما را در بهبود وضع وبلاگ بسیار یاری می کند. یا علی

جواد چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:41

سلام امیدوارم همیشه به این صورت به روز باشید. ممنون.

خواهش می کتم.کاری انجام ندادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد