بیانات رهبری درنیمه دوم سال 88 محوریابی شد

روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اعلام کرد: با هدف پاسداری از فرهنگ غنی اسلامی که در بیانات مقام معظم رهبری متجلی است، سخنان مقام معظم رهبری در 6 ماه دوم سال 88 مدون گردیده و در مجموعه‌ای جدید ای با نام «صبح بهاری» منتشر شد.
براساس این گزارش، به منظور آگاهی و برخورداری از اندیشه های استوار رهبر حکیم که همواره راه گشای مسائل گوناگون اجتماعی، فرهنگی،اقتصادی و سیاسی کشور بوده، این جزوه که چهارمین مجموعه در این زمینه می‌باشد، منتشر شده است.
شایان ذکر است سخنان و بیانات مقام معظم رهبری در 16 فصل با عناوین:توطئه های پلید دشمن، پیشرفت اقتدار و امید، اتحاد رمز پیروزی، بصیرت و روشنگری، سخنی با مسئولان، ضرورت توجه به علم، تبلیغ، مقابله با فتنه، انقلاب اسلامی ایران، اسلام عزیز، مسئله فلسطین، خودباوری و هویت، ناامیدی دشمن، جنگ نرم، توصیه های رهبری و اینگونه باشیم در دسترس مسئولین و عموم جامعه قرار گرفته است.
گفتنی است هدف اصلی در این ابتکار نو، رشد فکری نوجوانان و جوانان کشور از اولویت های اجتماعی کنونی جامعه به دلیل شرایط حساس و فوق العاده آنان و از اهمیت ویژه ای برخودار است. براین اساس، اندیشه های رهبری می تواند نوجوانان و جوانان ما را از انحرافاتی که گاه در سطح جامعه دیده می شود مصون داشته تا آنان عالمانه و آگاهانه و با قلبی مطمئن دست به انتخاب بزنند



در این مجموعه سعی شده است با دسته بندی و محوریابی مباحث طرح شده از سوی مقام معظم رهبری و نیز دغدغه های معظم له به صورت چراغی راهنما در قالب جملات کوتاه نشان داده شود.
سازمانها،نهادها،ادارات و دانش آموزان و خانواده های آنان می توانند با مراجعه به سایتwww.ayandehsaz.ir مجموعه صبح بهاری را دریافت نمایند.    

نظرات 1 + ارسال نظر
روابط عمومی اتحادیه استان پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:50

سلام
دستت شما درد نکنه واقعا خسته نباشید زحمت می کشید .
منتظر گزارش مدارس روی وب سایت هستم !از همین عضو یابی هدفمند هم شروع بشه خوبه ..
اصلا اقا ما رو نقد کنید...
انشاا... موفق پیروز باشید .

ممنون از نظرات سازندتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد